پشتیبانی
Support
چنانچه هر سوال و مشکلی داشتید بیدرنگ با بخش پشتیبانی تماس بگیرید ، بخش پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخ گوی شماست
ساعت کار تیم پشتیبانی ؟
تمام بخش های پشتیبانی در 7 روز هفته و 24 ساعت پاسخگوی شما هستند
به غیر از روز های زیر :
- 29 اسفند
- 1 فروردین
- 13 فروردین
از چه بخش هایی تشکیل شده؟
در این بخش متخصصان پاسخ گوی انواع سوالات شما عزیزان هستند
- مشاوره قبل از خرید محصول راهنمایی میکنند که چه محصولی میتواند مناسب شما باشد
- بخش پشتیبانی سایت در هنگام خرید چنانچه با مشکلی یا خطایی روبرو هستید به شما راهنمایی های لازم را اراعه می دهند
- بخش اجرایی بعد از خرید اگر در نصب مشکلی داشته باشید به شما راهنمایی های لازم را اراعه می دهند
- بخش فنی مهندسی بعد از مدتها استفاده ، اگر محصول به ایراد فنی برخورد به شما راهنمایی های لازم را اراعه می دهند
از چه افرادی تشکیل شده اند ؟
ما در تلاشیم به طور پیوسته اطلاعات خود را بروز و کامل تر کنیم تا بتوانیم خدمات بهتری را اراعه دهیم
افراد متشکل از :
- مشاورین دارای اطلاعات کامل درباره ی محصولات اعم از قیمت ، کارایی ، کیفیت و… محصولات هستند
- فنی مهندسی اطلاعات کامل از نحوه ی کار کرد سخت افزاری و نرم افزاری محصول
- اجرایی با تجربه در ضمینه ی نصب و راه اندازی
سریع ترین روش برای حل مشکلات و پاسخ به سوالات
ما در تلاشی هستیم تا به تمام درخواست ها وسوالات شما در سریع ترین زمان و بهترین شکل پاسخ بدهیم
اما بهتر است برای راهنمایی بهتر و سریع تر برای موضوعات زیر روش های زیر انجام شود :
- فرم ها سوال در ضمینه ی امکانات و ویژگی های یک محصول
- تماس تلفنی مشکل در نحوه ی نصب و راه اندازی محصول
- چت آنلاین فرایند خرید و یا پرداخت وجه و یا دیگر مشکلات احتمالی در سایت و یا آموزش استفاده از امکانات سایت
- کارشناس حضوری مشاوره در ضمینه ی خرید کالای مناسب مکان شما
ضمانت کالا
محصولات ما دارای ضمانت از معتبر ترین شرکت های وارد کننده و یا تولید کننده ی محصولات میباشند
مثل : فراگستر ، سازگار ، پارس ارتباط ، یونیک ، ماد طلایی و …
در زمان بروز مشکل بخش پشتیبانی ما شما را راهنمایی میکنند تا درخواست استفاده از ضمانت نامه ی کالای خود را به شرکت مربوطه اعلام کنید
برای اطلاعات بیشتر در باره ی ضمانت کالا اینجا کلیک کنید
ارتباط با پشتیبانی
روش های ارتباط شامل :